AIRCOND,AIRCOND DAN AIRCOND



Tinggal beberapa hari lagi Syawal akan menjelang. Macam mane, dah servis kereta ker, kalau belum segerakan lah, bukan apa, bengkel-bengkel kereta memang penuh time macam ni, waktu puncak ler katakan. Silap-silap kena buat appointment dulu.

Aircond pun jangan lupa servis. Maklum ler, kena time nak balik raya....hujan pulak..dah susah nak bergerak. Kalau panas mungkin x kisah lagi kot. Tapi kesian ler pada mereka yang ada anak-anak. Berpeluh-peluh pulak duk dalam kereta. Anak-anak zaman sekarang ni...bila suasana dalam kereta tu bahang jer..mula ler bising.

Itu ler anak zaman IT....Jadi, pada pemilik-pemilk kereta, van dan pacuan 4 roda. Buat ler servis pada aircond kenderaan anda. Tak mahal.....Rm 50 hingga Rm 80 sahaja. Tak kan nak tunggu kos tu meningkat sampai ke 1 ribu ringgit. Mungkin x percaya kot...

Ikuti kisah aircond ini pada sambunagn nye nanti...

AZANI BIN HJ ALIAS
AZ AUTOCOOL & ACCESSORIES